Wednesday, June 26, 2013

Vivix

Satu penemuan revolusionari dalam anti-penuaan pada tahap sellular.

Setahun yang lalu, Shaklee memperkenalkan VIVIX, produk supplemen revolusionari anti-penuaaan pada tahap selllular. Lebih 1 juta botol Vivix telah pun dijual.

Vivix merupakan supplemen anti-penuaan terbaik di dunia yang dibangunkan selepas penyelidikan bertahun-tahun oleh Shaklee.

RAMUAN SEMULAJADI DAN MANFAAT UTAMA:

  • Muscadine Grape - mengandungi asid ellagik dalam kepekatan yang tinggi, satu phyto-nutrient yang tidak dijumpai didalam anggur jenis lain dan telah menunjukkan mempunyai ciri-ciri menghentikan kimia penyebab kanser, anti virus dan anti bakteria. Untuk mencipta profil polyphenol yang kuat didalam Vivix, ahli sains menggabungkan resveratrol yang lampautulen dengan ekstrak dari anggur hebat ini. Campuran inilah yang bertanggungjawab dalam banyak tindakan unik anti-penuaan sellular Vivix.
  • Purple Carrot - Ianya adalah sumber terbaik vitamin A dan mengandungi phytokimia, anthocyanins (antioksidan utama) dan asid klorogenik yang dipercayai bertanggungjawab mengurangkan diabetes, dan mengurangkan risiko penyakit koronari jantung.
  • Elderberry - mengubati simptom flu terutama sekali influenza B, mengukuhkan sistem imun, mengurangkan simptom sakit otot, demam, astma, batuk, sesak hidung dan dada, merendahkan tahap kolesterol, strok dan serangan sakit jantung.
  • Polygonum Cuspidatum - melambatkan penuaan, merendahkan kolesterol, merendahkan tekanan darah, meninggikan prestasi atlit, dan mengurangkan berat badan.
Rekomendasi : 1 sudu teh setiap hari.

No comments:

Post a Comment