Saturday, June 29, 2013

Carotomax

Pengambilan purata karotenoid lutein, and beta karotena adalah hanya 8mg. Carotomax membekalkan lebih 13 mg (21,500IU) karotenoid berfaedah ini.

Carotomax baru ini mengandungi 6 varieti karotena, diekstrak dari rangkaian sayuran dan buahan yang kaya dengan sifat anti-oksidant seperti rumpai laut, tomato, biji anggur, brokoli, marigold, epal, kentang, minyak sawit dll. Ahli nutrisi mencadangkan pengambilan 5 - 9 hidangan sayuran dan buahna untuk mengekalkan konsentrasi beta karotena didalam darah, seterusnya memelihara kesihatan penglihatan, kesihatan kulit dan mencegah kanser.

MANFAAT UTAMA :


  • Lebih selamat dari vitamin A.
  • Mempertingkatkan penglihatan.
  • Meredakan penyakit kulit.
  • Melindungi Epithelial - memelihara lapisan luar kornea, rongga oral, usus, perut, paru-paru, bronkus, pundi kencing, ovari semasa disintegrasi tisu, merawat ulser saluran usus.
  • Melawan Kanser dan Oksidasi - mengukuhkan sistem imun, mengurangkan risiko kanser terutama kanser paru-paru dan payudara.
  • Menghalang Infeksi
  • Mengglakkan Perkembangan Normal dan Sihat
Mengapa warna kulit kuning?

Warna kulit sebilangan kecil pengguna menjadi kuning selepas mengambil beta karotena,walaubagaimanapun ini bukan penyakit jaundis. Carotomax adalah warna semulajadi botanik. Apabila usus kecil mengubah beta karotena menjadi Vitamin A, ia merangsang sekresi hempedu (berwarna kuning), serta detoksifikasi hati dan gallbladder dan mengalir bersama darah ke tapak tangan kita. Proses detoksifikasi semulajadi dan anti-oksidasi biasanya akan berlalu untuk beberapa bulan dan akan menghilang secara perlahan menghasilkan kulit yang baru dan cantik.

Rekomendasi : 

Untuk pemeliharaan kesihatan - 1 kapsul dua kali sehari (selepas makan)
Untuk penyakit mata, semasa rawatan penyakit - 2 kapsul dua kali sehari.


No comments:

Post a Comment